dinsdag 16 februari 2010

Galaconcert Haïti in Bozar Brussel



Gisteravond de prachtige kans gekregen om foto's te maken in den Bozar in Brussel (Paleis van schone kunsten), prachtige concertzaal. En ook het concert zelf was top, ik ging met een beetje gemengde gevoelens tov Helmut Lotti, maar live is die kerel een top entertainer, en een stem niet te doen. Hij bleef perfect overeind in duet met een internationale operaster, wat wel iets wil zeggen.

Ik zou zeggen geniet van de foto's, het zijn er veel ik heb me eens laten gaan, ben dan ook thuis gekomen met meer dan 400 foto's maar dat doe ik jullie niet aan. Vandaar hier een kleine selectie.

Edwin












































2 opmerkingen:

SANDY zei

edwin, echt waar je foto's zijn prachtig!
proficiat
xxx

edwinfoto.com zei

Dank je Maria-L